SALAM PERSAHABATAN

Selamat datang ke blog "PUTERA BUKIT ISTANA " Semuga kunjungan teman blongger memberi teguran dan menjadi sumber inspirasi buat diri DZULL yang masih memerlukan teguran. Segala catitan yang di paparkan di dalam blog ini adalah cetusan rasa dari sudut hati DZULL. Sekiranya terdapat persamaan mana-mana pihak. saya..DZULL.. memohon maaf kerana ianya tidak di segajakan.. adalah secara kebetulan.

Selamat bersantai di blog Dzull..

TUAN PUNYA BLOG

Foto saya
Jerantut, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Anak kelahiran kuala krau.. Menetap di Bukit Istana Jerantut.. bertugas di Hospital Sultan Hj Ahmad Shah Temerloh Pahang

19 Februari 2010

TUMPANG SEKAKI.. :-)



Nak di jadikan cerita la kan,zull ikut sifu g job ari 2 pas 2 tgk la motor 2 punya la power fuhh motor idaman 2..nk beli x mampu jd tumpang la skaki kn..punye la dok gaya atas moto 2 rupanya motor pengantin daaa..ape lagi pinjam la jeket die plak..hhuhuhuhu..tp xpe la,ne tau ada rezeki ke di masa hadapan nk jgk bli 1 wat muat buah sawit..hahahahaha..tp kalau dh ada dpn mata y sendiri punya mmg wat masuk lam umah la malam siap slimut lg toooo...hahahaha ok lah tamat dulu crita bab tumpang skaki ni..

2 ulasan:

  1. slm zull.
    syabas sbb jd blogger gaks...hehe

    Wahh..berguru ngan abeli ye?? bagus2...byk pengalaman abeli tu yg dia leh perturunkan kat Zull..teruskan berguru..

    BalasPadam
  2. selamat menulis..dan salam persaudaraan:)

    BalasPadam